Od teraz inaczej kursuje nocny tramwaj. Przez całe lato testowaliśmy inne godziny odjazdów, bardziej dopasowane do dłuższych, ciepłych wieczorów. Teraz, po zakończeniu sezonu letniego, przyszedł czas na kolejną próbę – jesienno-zimową wersję rozkładu. Nowe godziny mają sprawić, że nocny tramwaj będzie bardziej przewidywalny. To też okazja do zebrania danych o tym, jak olsztynianie korzystają z komunikacji miejskiej w chłodniejszych miesiącach. 
NOWY ROZKŁAD JAZDY NOCNEJ LINII NUMER 1
NOWY ROZKŁAD JAZDY NOCNEJ LINII NUMER 5
Mieszkańcy Nikielkowa zyskali wygodniejsze połączenie z miastem. Na liniach 115, 124 i 125 pojawiły się nowe przystanki Nikielkowo–Dębowa. Działają w obu kierunkach jako przystanki na żądanie, czyli autobus zatrzyma się tylko wtedy, gdy pasażer poprosi o wysiadanie lub wsiadanie. Przystanki przy rondzie na skrzyżowaniu al. Wojska Polskiego (DK51) i ul. Wadąskiej noszą teraz nazwę Dywity–Osiedle Sterowców. Dzięki temu łatwiej zorientować się w terenie i nie pomylić kierunku podróży. Pozostałe przystanki w okolicy – Cmentarz Dywity–Brama Zachodnia oraz te przy ul. Wadąskiej – zachowują swoje dotychczasowe nazwy.
Z początkiem listopada linia 304 została czasowo zawieszona. Autobusy nie będą kursować aż do końca marca. To sezonowa przerwa, jest związana z mniejszym, zimowym ruchem pasażerskim. Wiosną linia wróci na trasę. Od 3 listopada, po zakończeniu wzmożonych kursów w czasie Wszystkich Świętych, zmienił się rozkład linii 117. Autobusy z krańca Cmentarz Dywity–Brama Wschodnia kursują teraz codziennie, ale tylko do około godziny 15. To wystarczające, by zapewnić dojazd w godzinach porannych i przedpołudniowych, zwłaszcza dla osób odwiedzających groby lub dojeżdżających w okolice Dywit.












Napisz komentarz
Komentarze